Кругообіг речей в природі. Пізнаємо нові грані секонд-хенду з Леттіс Уілкінсон

«Для мене доброчинний магазин є життєво важливим ресурсом для моди, музики та літератури, і дозволяє мені бути ощадливою, у той же час, ведучи творчий спосіб життя»

Леттіс Уілкінсон

Трохи більше п’яти років назад молода англійка з Лондону Леттіс Уілкінсон представила читацькій спільноті свою книгу під назвою «Благодійний шопінг та ощадливий стиль життя», яку особливо оцінять люди з раціональним ставленням до оточуючих речей, і, у тому числі, до одягу. Цей шедевр по праву можна віднести не просто до сучасних новинок літератури про моду, але і до нових зразків філософії молоді 21 століття. Книга занурює читача у світ, де поняття краси, мистецтва і стилю живуть поза часом, а головне – не залежать від фінансового становища молоді. Сучасний світ дорогих бутиків і брендових аксесуарів протиставляється духовному розвитку та доброчинним поривам, а також економному і творчому способу життя.

Варто відзначити, що сама автор є яскравою представницею лондонської аристократії. Закінчивши навчання на факультеті скульптури у коледжі Челсі (Лондон), дівчина додатково набула ступінь модельєра з дизайну одягу в коледжі Сен-Мартінес. Також Леттіс намагалася знайти себе в музичній сфері, захопившись грою на ударних у молодіжній інді-рок групі. Однак найкраще розкрити свої таланти вона змогла на літературній ниві при описі своєї ідеї «доброчинного та ощадливого» шопінгу в опублікованій книзі.

У чому ж полягає ідея доброчинного та ощадливого шопінгу?

Історія, що наведена в цій книзі, знайомить читача з результатами власного розслідування автора, що вона проводить в різних куточках земної кулі. Відвідуючи доброчинні магазини в різних містах та країнах, письменниця бере інтерв’ю у власників і відвідувачів магазинів, складає їх рейтинг за якістю придбаних речей і рівнем обслуговування, а також дає поради читачам з приводу асортименту і основних особливостей, що властиві в одязі від відомих брендів. Основний меседж, що намагається донести Леттіс до широких мас, – це те, що важливою є не сама «ціна» речей, а їх реальна «цінність» для людини.

big-img-febr

Саме визначення «доброчинного магазину» з’явилося ще за часів війни, коли в Англії волонтери відкривали спеціальні точки, до яких багаті люди могли приносити непотрібні їм речі, а бідні – отримували можливість користуватися ними безкоштовно. З тих часів концепція доброчинних магазинів (ДМ) зазнали значних змін. Уже в 80-ті роки мережі подібних закладів ввели нове правило – речі припинили роздавати бідним безкоштовно, а почали брати за них невелику плату. Усі зібрані гроші віддавалися на доброчинність і направлялися в інші сфери. Таким чином, похід до ДМ перетворився не просто у вигідний шопінг для людей з обмеженими фінансовими можливостями, але й став добродійним заходом. Через деякий час (в 90-ті роки) богема по всьому світу «захворіла» модою на вишукані вінтажні речі. Велика кількість знаменитостей почали відправлятися на тандити, а також в доброчинні магазини.

У сучасному світі, як підкреслює Леттіс, подібні магазини стають все більше популярними на тлі світової фінансової кризи. Але якщо бути чесним – це не єдина причина, через яку «добродійний шопінг» все більше повертає свої позиції. У молоді є потреба не тільки в дешевому та якісному одязі, але і в оновленні ідей, утіленні своїх творчих поривів, що приходять завдяки вінтажному стилю, створюваному шляхом придбання речей, що були у використанні.

Основний смисл та філософію книги молодої англійки можна охарактеризувати наступною фразою: «купи ношену річ – здійсни ідейний вчинок». Саме прагненням людей до самовираження і самореалізації, автор книги пояснює зростаючу сьогодні популярність і кількість нових роздрібних магазинів, а також оптових складів секонд-хенду. Відкриваючи свій бізнес з WCG, ви не тільки заробите самі та зробите приємне своїм відвідувачам, але й відчуйте себе частиною глобального добродійного кругообігу речей в природі, що стане стилем життя майбутніх поколінь.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *