Покупці змінюють бутики на секонд-хенд

Покупатели меняют бутики на секонд-хенд

Кількість покупців нового одягу зменшилася в два рази, і в стільки ж разів збільшилася кількість постійних відвідувачів магазинів секонд-хенду, повідомляє телеканал ZIK. Як наслідок, у працівників хімчисток і ремонтних майстерень повно роботи з реставрації та прання ношеного одягу та взуття.

Всім відомо, що ціни в магазинах ростуть як на дріжджах і, буквально за пару днів, можуть вирости у півтора-два рази. У свою чергу, працівники секонд-хендів помітили зростання кількості клієнтів в магазинах практично вдвічі, навіть, незважаючи на те, що ціна за один кілограм одягу тут, також, подвоїлася.

Покупатели меняют бутики на секонд-хенд

Економісти пояснюють це тим, що люди будуть продовжувати нести одяг у хімчистки та майстерні, які вже сьогодні завантажені роботою на повну потужність, і цей період не в новинку для нашої країни. І крім того, у порівнянні з минулим, коли покупцями ношених речей були, в основному, люди старшого покоління або сім’ї з низьким заробітком, сьогодні дуже складно зрозуміти соціальний статус клієнтів секонд-хендів.

Наприклад, студенти завжди намагаються купувати одяг у фірмових магазинах, щоб виглядати стильно, але для більшості студентів у наш час шопінг у фірмових магазинах просто не по кишені. Хоча навіть після того як значно зросли ціни, їм не доводиться себе обмежувати в купівлі речей, адже тепер вони відвідують не фірмові магазини, а магазини секонд-хенду, де і купують дешевий, але не менш якісний і стильний одяг.

Прибуток збільшується не тільки в роздрібних магазинах секонд-хенду. Не менш популярними стають і інтернет-магазини, в яких реалізується секонд-хенд, придбана в тому числі і на оптових базах секонд-хенду, таких як WCG. Головною перевагою таких магазинів є ціна. Вартість товарів тут значно менше завдяки тому, що господареві не доводиться робити націнку на речі, щоб окупити вартість оренди приміщення для торгівлі. Менеджер одного з таких інтернет-магазинів, який є нашим клієнтом, стверджує, що обсяг замовлень за весняний і початок літнього період 2015 року був більше, ніж продажі за весь сезон в минулому році.

Займатися продажем секонд-хенд зараз дуже вигідно!

Покупатели меняют бутики на секонд-хенд

Зростанню прибутків влансиків роздрібних та інтернет-магазинів секонд-хенд сприяє ряд факторів:

  1. істотне зниження цін на закупівлю секонд-хенду (ми знизили ціни);
  2. зниження вартості оренди з боку орендодавців;
  3. значне підвищення попиту на якісний одяг, за прийнятними цінами;
  4. бажання людей хоч якось заощадити.

Ці фактори значно зменшують витрати господарів бізнесу, а бажання людей одягатись гарно і при цьому економити сімейний бюджет – збільшує їх оберти і, відповідно, прибуток. Якщо Ви замислюєтеся над відкриттям подібного бізнесу, ознайомтеся з докладним керівництвом – Як відкрити магазин секонд-хенд.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *