Стоковий одяг

Торгівля стоковими речами на сьогоднішній день набула глобального масштабу та продовжує розвиватися, в тому числі і в Україні. Такі магазини з’явилися у нас ще в 90-х роках, в той час багато верств населення не могли собі дозволити купити речі в модних бутиках. Діяльність стокових магазинів передбачає реалізацію товарних залишків з великими знижками. Ціни на такі речі можуть складати менш ніж 50% від початкового цінника.

Товар, який залежався на полиці – це марна трата грошей, яка не вигідна ні виробникам ні постачальникам. Також існують певні квоти на реалізацію деяких брендів на території окремих країн. Інколи фірмовим магазинам доводиться продавати залишки непопулярних розмірів одягу або речі з несуттєвими недоліками – наприклад, з відірваною етикеткою, загубленим ґудзиком і т. д.

Стоком правильно називати абсолютно нові ніким не ношені речі, однак деякі люди помилково вважають, що такий одяг втратив товарний вигляд і був у вжитку. Все ж у більшості одиниць асортименту товарів стокових магазинів є в наявності етикетки та інші атрибути нових речей. Тому такі магазини завоювали високу популярність в європейських країнах і в Сполучених Штатах Америки, а їх частка ринку демонструє стабільне зростання.

Походження стокового одягу

Є лише кілька джерел, звідки речі надходять до відповідних магазинів:

  • Склад виробника. Головною причиною, чому виробник скидає залишки в стоки – це факт помилкового прогнозу попиту і перевиробництво деяких моделей. Або ж буває так, що торгові мережі відмовляються викуповувати великі партії продукції з тих чи інших причин.
  • Склад торгової мережі. Коли завершується сезон і деякі речі так і не вийшло продати, залишки направляються знову на склад, а потім вже реалізуються партнерськими стоковими компаніями. Таким чином торговельна мережа мінімізує збитки від непроданих речей.
  • Склад оптового постачальника. Багато великих дилерів, які займаються імпортом та оптовим продажем всередині країни, теж можуть зіткнутися з труднощами своєчасної реалізації вже закупленої продукції. У тому випадку, якщо одяг не вийшло вчасно продати роздрібним мережам, її перепродують стоковим фірмам, тим самим звільняючи корисні площі під завезення свіжого товару.

Єдиний недолік стокових речей – це їх старіння в контексті тенденцій моди. Роздрібним мережам не вигідно продавати старі колекції. Навіщо цим займатися, якщо на нові колекції буде добрий попит та більш високий прибуток. Саме з економічних міркувань одяг старого модельного ряду перепродують стоковикам.

Що можна купити в стокових магазинах?

Головна перевага стокового магазину – великий асортимент. В ньому можна купити будь-які речі, взуття, навіть білизну. Якість речей незмінно висока, так як більшість з них виготовлено з якісних матеріалів під модними брендовими назвами.

Найпопулярніший одяг – це базовий. До нього можна віднести такі предмети гардероба як: футболка, джинси, плаття, штани та ін. Такі речі завжди актуальні та універсальні, їх масово виробляють у значних об’ємах, тому після закінчення сезону залишки базових речей є найбільшими.

Купуючи в стоках брендовий верхній одяг минулих сезонів також можна непогано заощадити, адже в брендових бутиках аналогічні речі актуального сезону обійдуться вам в кілька разів дорожче.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *