Вінтаж VS секонд-хенд. Відкрийте новий бізнес!

 

Тому, хто потрапляє до Амстердаму, завжди є чому дивуватися. Творчість Рембрандта та Ван Гога, канали та канабіс, музеї сексу та квартали червоних ліхтарів, вікова архітектура міста й сучасний дизайн арт-просторів. В Амстердамі завжди було багато «блошиних» ринків й антикварних магазинів, і крамничок, а останнім часом на тлі боротьби за збереження навколишнього середовища та розвитку ресайклінгу, стали активно відкриватися вінтажні магазини.

Їх кількість збільшується кожного дня, і часто, йдучи вулицями міста, не завжди розумієш різницю між дверима бутика й магазину секонд-хенд. Правда, це не ті місця продажу секонд-хенду, які ми звикли бачити у нас. Це скоріше арт-будинки, щось на зразок квартир-музеїв, де кожна річ доглянута, висить або стоїть на своєму місці, створюючи неповторний дизайн й ту саму привабливу атмосферу, при якій виникає непереборне бажання цю річ придбати.

Нашим підприємцям є чому повчитися у голландців. А оскільки на нашому ринку мізерно мало такого продукту як вінтажні магазини, у виграші обов’язково виявляться першопроходці. Ще не бажаєте ними стати?

Переймаємо досвід Амстердама.

Так в чому ж полягає особливість магазинів секонд-хенду в Амстердамі?

  1. Вінтажні магазини зовні дуже естетичні. Їх оформлюють як магазини-бутики, ставлячи на вході вазони з квітами та крісла.
  2. Кожна річ в магазині випрана або вичищена в хімчистці, зашиті всі дірочки; сукні, спідниці, штани випрасувані та розвішані на індивідуальних плечиках.
  3. При розстановці й розкладці речей в магазині використовуються арт-об’єкти, які є традиційними для вінтажних товарів – плетені крісла, гілки дерев, живі квіти, хустки, дерев’яні конструкції, антикварні меблі та багато всього іншого, адже фантазія художника-оформлювача не має кордонів.
  4. Продавці доброзичливі й готові розповідати про кожну річ якусь (хай навіть вигадану) історію.
  5. Звичайно ж, приймаються для оплати банківські карти.

Безумовно, речі в таких магазинах коштують не копійки, але порівнюючи ціни за подібний новий товар покупець розуміє, що однозначно виграє, придбавши його тут в декілька разів дешевше.

Цей приклад може бути корисним для тих, хто купує секонд-хенд оптом у постачальників, які торгують тільки якісним секонд-хендом. Адже купивши товар на вагу, перебравши його та привівши до ладу ті речі, які точно привернуть увагу покупців, ви безсумнівно будете у виграші.

В компанії WCG ми з особливою ретельністю відбираємо товар у наших англійських колег, щоб надати можливість тут відкрити бізнес як традиційним секонд-хендам, так і вінтажним магазинам.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *