Зелений бейдж H&M

 

Сьогодні захист навколишнього середовища та рух за поліпшення екології стали вже не просто модною тенденцією, а сучасним типом мислення для великої кількості людей й основою передових виробничих технологій. Імениті бренди та дизайнери все більше приділяють увагу темі збереження навколишнього середовища та переробці сміття для створення нових товарів. Але відомий шведський бренд одягу H&M пішов ще далі, випустивши цілу екологічну колекцію одягу для чоловіків, жінок і дітей.

Conscious Exclusive – одяг майбутнього

Нова колекція Conscious Exclusive – це новаторський проект, який вдало поєднав у собі технології ресайклінгу, апсайклінгу та ідеї захисту екології з метою створення унікального в своєму роді екологічного одягу з вторсировини.

Інженери та дизайнери H&M тривалий час працювали над розробкою технології, що дозволяє мінімізувати відходи від виробництва, шляхом їх переробки та вторинного використання. При цьому була поставлена ціль випускати одяг такої ж високої якості, як і раніше. В результаті в 2017 році спеціалісти компанії успішно впровадили розроблену концепцію, випустивши колекцію Conscious Exclusive, позначену зеленим бейджом.

При виготовленні цього екоодягу модний бренд приділив велику увагу переробці поліестеру, скла й пластика при отриманні мікрофібрових волокон, що використовувалися в якості основного матеріалу.

До нової екологічної колекції H&M увійшли:

  • стильні жіночі сукні з казковими принтами, жакети з набивними малюнками, акуратні сумочки та аксесуари, створені з матеріалу Bionic – переробленого пластику та старого одягу;
  • чоловічі смокінги з оригінальними візерунками та сорочки, виконані з переробленого поліестеру;
  • екологічний дитячий одяг – красиві сукні, м’які блейзери та штани в сучасному стилі;
  • парфумерія з набором унісекс-ароматів та органічних масел, які ви можете самостійно змішувати

Екоодяг для дітей став символом захисту навколишнього середовища та життя покоління, що підростає. Все більше людей віддають перевагу цьому популярному тренду, розуміючи важливість раціонального використання ресурсів нашої планети. Дивно, що новий одяг не відрізняється за якістю від того, який виготовляється за стандартними технологіями, а в питанні екологічності, навіть перевершує його. У колекції Conscious Exclusive виражається особливе ставлення бренду H&M до світу, який зробив крок у бік індустрії майбутнього.

Крок за кроком

Амбіційний директор H&M Карл-Йохан Перссон заявив, що колекція Conscious Exclusive – це початкова точка для масштабної інтеграції екотехнологій в виробництво компанії. До 2030 року бренд планує повністю перейти на екологічно чисті матеріали та перероблену продукцію. Головна мета таких модернізацій – істотно знизити відсоток шкідливих викидів в навколишнє середовище (в ідеалі на 100%).

Також в H&M заявили, що ця колекція зроблена не під впливом модних тенденцій, а є усвідомленим вибором у бік ідей збереження навколишнього середовища. Керівництво фірми планує створити стійку моду для широких мас, щоб якомога більша кількість покупців долучалася до світового екоруху.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *